Send oss en forespørsel

Salgsbetingelser

OP Elektro AS – salgsbetingelser nettbutikk

Bestilling

Når bestillingen er fullført, vil du motta ordrebekreftelse per epost. Du er selv ansvarlig for å melde fra om eventuelle feilbestillinger ved mottatt ordrebekreftelse.

Betaling

  1. Kort.

Transaksjonen vil bli belastet ved gjennomført kjøp. Vi benytter Netaxept sin betalingsløsning som er verifisert av Visa og MasterCard. Vi registrerer ingen personlige opplysninger om din transaksjon. All informasjon foregår mellom deg og din bank.

  1. Faktura.

Du kan søke om betalingsutsettelse via Svea Finans. Faktura fra Svea Finans krever kredittgodkjenning. Du er selv ansvarlig for å legge inn korrekt e-postadresse.

  1. Vipps faktura

Du kan betale med Vipp faktura. For å motta må du huke av for å kunne motta Vipps faktura i innstillingene i din Vipps profil. Varene blir sendt/utlevert når betaling er mottatt.

  1. Hente selv

Du kan bestille varer og hente selv i vår butikk. Om du ønsker å betale ved henting, merk av for det i handlekurven.

Frakt

Alle ordrer sendes med Posten. Fraktkostnader: Kr 139,- pr forsendelse ved kjøp under kr 2000,- Varekjøp over kr 2000,- sendes fraktfritt. Pakken leveres til ditt postkontor.

Priser

Alle priser er inkludert 25% moms.
Salgsvarer byttes ikke.

Bestilling

Om du avbestiller din ordre, vil vi beregne et avbestillingsgebyr på 25% av varens pris.

Levering

OP Elektro AS har normalt mellom en og fire uker leveringstid på våre produkter. På enkelte av de mest solgte produktene er leveringstiden kortere, og varen kan leveres mellom 2 – 7 virkedager. Ved forsinkelser utover nevnte normale leveringstider, vil du bli informert så raskt som mulig etter at forsinkelsen har blitt kjent. Om du bestiller varer som er ventet inn frem i tid, vil vi sendes ordren din samlet når alt er på lager.

Ordre

Mottatt ordre er bindene. Falske ordrer vil bli politianmeldt. Svindel og annen kriminell virksomhet vil bli strafferettslig forfulgt. Ved bestilling må du godta våre betingelser. Vi gjør oppmerksom på at lageret kan vise feil lagerstatus. Vi vil da ta kontakt pr mail.

Bytte av vare

Du kan bytte en vare du har kjøpt i nettbutikken/butikken innen 30 dager. Ved bruk av bytteretten må varen være ubrukt og må leveres tilbake i original forpakning. Porto frem og tilbake dekkes av kunden. Ønsker du å bytte, sender du varen i retur. Vi krediterer varen ved ankomst. Kunden legger inn ny ordre i nettbutikken. Ved spørsmål, ta kontakt på bestilling@op-elektro.no

Feil/skade ved levering

Om produktet er skadet ved levering må dette meldes omgående til oss på bestilling@op-elektro.no. Vi ønsker bilder samt en beskrivelse av hva som har skjedd. For at vi skal kunne reklamere skaden overfor vår transportør, må vi melde fra om skaden innen 1-3 dager. Vi ber deg derfor gi oss beskjed om skaden innenfor dette tidsrommet. Dette gjelder både synlige og skjulte transportskader, og det er derfor viktig at du pakker opp og kontrollerer at produktet er feilfritt så snart som mulig etter mottagelse. Om skaden er synlig er det enklest om du melder fra om dette direkte ved mottagelse av forsendelsen. Be om at transportøren gjør en notering av skaden på din kopi av fraktseddelen. Husk å alltid ta vare på emballasjen for at reklamasjonen skal kunne håndteres korrekt.

Uavhentede pakker

Dersom kjøper ikke henter ut en pakke, vil produktene bli kreditert, mens kjøper må dekke tur/retur omkostninger.

Reklamasjon

Hvis du er så uheldig at du mottar en defekt vare, ber vi deg sende oss en epost på bestilling@op-elektro.no. Legg ved bilder av defekten. Dette må skje innen 3 dager etter mottak av pakken. Vi vil ta stilling til din reklamasjon i samarbeid med våre leverandører så raskt som mulig, og behandle den på best mulig måte. Vurderer vi at reklamasjonsretten er berettiget, vil vi erstatte varen. I slike tilfeller har vi behov for å finne den beste løsningen i fellesskap med produsenten, og vil da komme tilbake til deg så raskt som mulig. Hvis du har flere spørsmål ang. en reklamasjon, kan du ringe eller skrive til oss. Ta kontakt med oss på epost bestilling@op-elektro.no (vi ønsker bilde av skaden) og vi hjelper deg snarest.

Utland

Vi leverer bare innenfor Norge fastland. (ikke Svalbard)

Angrefrist/Retur

Hos oss har du åpent kjøp i 30 dager. Om du ønsker å bytte/returnere noe trenger du ikke oppgi noen grunn til oss. Returomkostninger dekkes av kjøper. Ved retur av varer skal varen returneres i den stand den ble mottatt i, ubrukt og i original emballasje. Så snart vi har mottatt varen, krediterer vi beløpet. Det kan ta opptil 14 dager å få returpakken til vårt lager. Årsaken er at pakkene først går til Postens hovedlager, før de blir kjørt ut til oss. Vi krediterer med en gang vi mottar returpakken. Det kan ta 1-4 virkedager før du har pengene tilbake på konto.

Angrerettskjema ligger som vedlegg i forsendelsen, men kan også lastes ned her.

RETURADRESSE:

OP Elektro AS
Laatasveien 84
9700 LAKSELV

Om du avbestiller din ordre, vil vi beregne et avbestillingsgebyr på 25% av varens pris.

Vi tar forbehold om at fargene kan avvike fra foto. Ved hvert produkt vil du finne mål/størrelse. Vi oppfordrer til å sjekke mål på produktene, fordi det er ofte vanskelig å oppfatte størrelsen ved kun å se på bilde.

Vi tar forbehold om eventuelle prisendringer, og reserverer oss mot feilaktige priser på produktene.

Personvernerklæring

OP Elektro AS følger personvernloven som trådde i kraft 1.juli 2018. Les erklæringen her

Om du har spørsmål om andre ting er du alltid velkommen til å ta kontakt

post@op-elektro.no (Generelle henvendelser)

bestilling@op-elektro.no (ved spørsmål om ordrer/produkter/leveringstid eller reklamasjoner/ feil)

Telefon 78 46 01 50
Se link til vår personvernerklæring nederst på siden.